Siirry suoraan sisältöön
menu
Lediga jobb

Daghemsbiträde till Daghemmet Anna

Vi erbjuder dig ett meningsfullt jobb med barn som daghemsbiträde i våra daghem i Berghäll. Sök jobbet redan i dag!

Barn som gungar i lekparken
Bild: Shutterstock

Vi söker ett ordinarie daghemsbiträde till daghemmet Anna i Berghäll från 1.8.2022. Till uppgifterna hör också arbete i det andra daghemmet på samma gård, daghemmet Brita Maria Renlund.

Hos oss på Barnavårdsföreningen får du vara en del av en positiv och engagerad arbetsgemenskap och framför allt får du äran att vara en väldig viktig person i barnens vardag.

Vad kan vi erbjuda?

  • En självständig arbetsbild i ett team med 8 andra personer
  • en fin arbetsmiljö och trevliga arbetskollegor
  • 3o timmar arbete per vecka
  • Mångsidiga arbetsuppgifter: bland annat städning, disk, på- och avklädning av barn, uppgifter i köket.

Daghemsbiträde - ett jobb för dig?

  • Vi önskar att du har bra kunskaper i svenska.
  • Vi värdesätter arbetserfarenhet, självständighet i utförande av arbetsuppgifter och ett lösningsinriktat tankesätt.
  • Övriga kompetenser som förstahjälp eller hygienpass står till din fördel.
  • Alla som jobbar hos oss ska visa upp ett giltigt utdrag ur straffregistret.

Låter jobbet som något för dig? Fyll i din ansökan i vårt HR-program:

Ansökan Daghemsbiträde Berghäll Barnavårdsföreningen (extern länk)

Hanna svarar på dina frågor om jobbet!

Hanna Ekholm
Hanna Ekholm

Hanna är daghemsföreståndare och leder den pedagogiska verksamheten på daghemmen Anna och Brita Maria Renlund.

+358 50 339 0073 Svenska och finska
Barnavårdsföreningen som arbetsgivare -bild

Barnavårdsföreningen som arbetsgivare

Vår motiverade och kunniga personal jobbar kvalitativt för barn och familjer. Vi satsar på personalens välmående och trivsel.

Jobba hos oss
Våra daghem i Helsingfors -bild

Våra daghem i Helsingfors

Barnavårdsföreningens daghem har barnets bästa i fokus. Vi satsar på småbarnspedagogik av hög kvalitet på svenska i Helsingfors.

Bekanta dig med våra daghem
Tillbaka upp